søndag 31. juli 2011

ventejobbing

Fortsetter med litt ventejobbing..Nå er det de gamle Ikeastolene som skal til pers. De skal brukes sammen med bord-prosjektet jeg skrev om tidligere..Bordet er forsåvidt ferdig, men vil ikke montere det før det kommer opp til hytta, derfor får jeg ikke vist bilde av det enda..Disse ikeastolene har vi brukt til spisestua her i Bergen, så nå har jeg ikke stoler til spisestua lengre hehe..Men jeg kom over et problem under behandlingen..på to-tre av stolene opplevde jeg at rød-fargen løste seg opp og smeltet inn i hvitfargen. Tror jeg fikk løst problemet med at jeg tok ekstra lang tørketid før jeg la på et 3dje strøk..Noe slikt har jeg aldri opplevd før.. Men nå er ihvertfall èn stol ferdig malt og ferdig trekt..Stoltrekket virker kanskje litt kjedelig? håper inntrykket retter seg når de settes sammen med det store bordet (som vil ha hvitmalte bein, og bordplate i drivved )
Før..

og etter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar