torsdag 9. juni 2011

Litt ventejobb..

Nå ser jeg muligheten til gjenbruk til flere møbler som er stablet bort..Ting som er blitt en smule gammeldags, men som er altfor fin til å hives..Først ute på lista er denne kommoden i skikkelig 90 talls stil. Blå sider/skuffer, samt antikkbeiset topp..Da var det bare å gå igang med slipemaskinen, toppen skulle slipes ned, og alt det blå skal males lys antikk..Toppen skal beises med Jotun interiørbeis..men jeg har ikke helt bestemt meg for ett strøk kullsort eller drivved . Har funnet ut at fargevalget ikke haster, da jeg har et spisebord som skal gjennomgå samme prosess med samme farger..

Her er 90 tallsklenodiet før vi går berserk med pussemaskinen..

Pusset ned det blå rundt håndtakene for å se om jeg kan leke litt med å få et slitt look rundt håndtakene når den er ferdigmalt med lys antikk..(for at det blå ikke skal vises igjennom..

Nå er platen ferdig slipt, og da er det bare å bli enige på farge..Hva sier dere folkens? drivved? kullsort?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar